Magic mushroom deneyimi (Amsterdam) - Sihirli mantar etkileri


Arkadaşlar merhaba,
Bu yazıda Hollanda'nın Başkenti Amsterdam'da gerçekleştirdiğim magic mushroom yani sihirli mantar deneyimimi ve etkilerini size anlatmaya çalışacağım.
Bu yazdıklarım herhangi bir tavsiye ve öneri niteliğinde olmayıp sadece merakınızı gidermek içindir:) 

Şimdi kısaca ve sırasıyla bunu nereden aldığımı ve bendeki etkilerini anlatacağım.

Öncelikle bu tarz dükkanlar Amsterdam’in hemen her yerinde bulunuyor. Ülke genelde ot kokuyor zaten (bunun kokusunu bilenler bilir) -Özellikle şehrin işlek caddeleri ve ara sokaklarında- 

Bu dükkanlardan başlayalım.

Ben Amsterdam'da sihirli mantar satan dükkanları nasıl tanırım diyorsanız?
Genelde marjiuana yaprağı olan, headshop isimli, xxx yazılı, bulldog resimli tabelaların olduğu dükkanlar marijuana, magic mushroom gibi ürünlerin satıldığı dükkanların simgeleridir. Ama mantarı ana caddedeki dükkanlardan bulmanız zor oluyor. Çoğunlukla arka sokaktaki dükkanlarda bulabiliyorsunuz.

Temini zor mu? diye soracak olursanız.
Hayır çok kolay. Bir çok insan bunun için gidiyor zaten oraya ve her şey orada serbest olduğundan rahat bir şekilde yukarıda bahsettiğim dükkanlardan herhangi birisine girip magic mushroom denemek istediginizi söyleyerek temin edebiliyorsunuz. Genelde ingilizce bildikleri için iletişim konusunda sıkıntı yaşamıyorsunuz.
Ana caddedeki bazı dükkanlar magic mushroom satma yetkileri olmadıklarını söylemişti ama arka sokaktaki dükkanda bulduk:)

Benim ürünü satın alma diyaloğum şu şekildeydi:
Magic mushroom denemek istediğimi söyledim.
Adam bana daha önce  kullanıp/kullanmadığımı ve nasıl bi şey aradığımı sordu.
-yani etkisi nasil olsun?- dedi.
Ben ilk defa kullanacağımı ve keyif almak istediğimi söyledim. 
Hafif-orta-sert seklinde 3 tane mantar sundu bana.. Ben en hafifinden aldım 20€ du. Benim aldığım mantarı etkisi güldürmeydi. 

Aldığım bu magic mushroom neye benziyor derseniz?
Küçük bi pakette (avuc içi kadar) kahverengi-siyah renkli küçük mantarcıklar (küçük bezelye boyutunu düşünün). 

Sihirli mantarın etkilerine gelecek olursak?
Satan kişi sanki bir ilaç satıyormuşcasına etkilerinden/yan etkilerinden öncesinde ve sonrasında ne yiyip içeceğimden bahsetti; ilac prospektusu gibiydi cidden, hepsi aklımda değil. 
En belirgin uyarısı bir şey yememek üzerine oldu. 1 saat öncesinde ve sonrasında bir şey yemememi tavsiye etti.
Satıcı mantarın etkisinin 20 dk - 1 saat sonra başlayacağını söyledi. Tabi bu etki süresi kişiden kişiye göre farklılık gösterecektir.

Sihirli Mantarcıkları yemeye başlıyorum:)
Benim zaten karnım açtı. Yani midem magic mushroom yemeye oldukça musaitti.
Akşam 7 gibi yedim. Yaklaşık 1 saat sonra ufak ufak mide bulantısı şeklinde etki başladı. 2-3 saat sonra mide kasılmaları ile devam etti. Bütün bunlar tramvayla sokaklarda dolaşırken başladı. Tramvay sürücüsünü ünlü bir oyuncuya benzettiğimi söyleyip sırıtarak inmiştim.
Tabi bu etkiler artıyorken ben Amsterdam'dan Brugge'a gitmek için otobüsün içerisindeydim:)


Magic Mushroom'un etkileri başlıyordu
Saat 9-10 gibi etkilerini iyice hissetmeye başlamıştım. Sadece midemde değil kafamda da iyiden iyiye hissediyordum. Bu hislerin hiçbirisi rahatsız edici seviyede ya da kendimi kaybetmişçesine değildi.

Uçan otobüs:)
Dediğim gibi bu etkiler başladığında otobüsün içerisindeydim ve otobüs dururken uçan bir araç havada park etmiş/asılı gibi bir his vardı. 

Otobüste şoförün hemen arkasında oturuyorduk ve çalan İngilizce şarkıyı gayet iyi duyabiliyordum. Burada garip olan; hemen önümde sohbet halinde olan şoför ve muavinin birbirlerine şarkıda geçen İngilizce sözlerle cevap veriyor olmalarıydı.
Daha da garibi ise; adamlar Hollandalıydı ve Felemenkçe konuşuyorlardı:)

Acayip bir şekilde sürekli gülesim geliyordu. kendimi durdurmam için ciddi bir kontrol gerekiyordu. Gecenin 3'ü otobüste herkes uyuyor ve ben kıkır kıkır gülüyordum kendi kendime:)

Telefona baktığımda ekran yazıları falan 3d film izler gibi kabartma şeklinde telefonun ekranından dışarıya fırlamış gibiydi. Bacaklarımın ve diğer uzuvlarımın varlığını sadece hareket ettirdiğimde hissediyordum onun dışında sadece kafam vardı:)

Ertesi gün sabah saatlerinde (07:00) Brugge'a varmıştık. Mantarın keyif verme hissi ufakta olsa devam ediyordu.  


Amsterdam 2018
Bir sonraki yazımızda marijuanayı ele alacağız. Sevgiler:) 

Yorumlar

QaraulduZ dedi ki…
inaniyorum ki her bunu okuyan her kes mantar yemis ve etkisini bekliyordur🤣. ben turk digilimde daha duzgunu turk dili ana dilim digil deye doru duzgun yazamadim hemde kafada gitmiw yani👍👍👍
Adsız dedi ki…
Türkiye' de nereden buluruz bunu?
Adsız dedi ki…
Dostlar maalesef burada yasal olmadığı için "zehirli" diye tabir ediliyor ki sizi iyileştiren şeye zehirli denmesi sizi o noktada ırgalamıyor. Beni zehirledi ve delirtti. Ama iyileştirdi. truffle ve shroom aynı şeyler değil, psilosibin oranları ve içeriği kullanılan tür ve miktara göre değişir. Kişilerin deneyimleri ve yolculukları her daim farklıdır. Heroic Dose denen bir ritüel var, Terence McKenna'nın öğretileriyle yapmayı istiyordum yani onun deyimiyle under the right conditions olarak ama dün tamamen uygun olmayan koşullarda istanbul'da bir ormanda deneyimledim ve hakikatin sesiyle gerçek bana ulaştım. 30+ yaşlarımdayım, tüm ezoterik olgulara, mistik diyarlara, dünyanın her yerindeki deli diye tabir edilen insanlara ulaştım onlarla konuştum ağladım korktum bağırdım kustum, geçmişimle, bugünümle, bugüne dek yaşadıklarımla kucaklaştım. Kötülük hep olacak, siz hakikatinizi bulunca ona ses verin, içinizdeki ve kafanızın içindeki ses ne olursa olsun onu da kucaklayın ama hakikate ses verin. tüm tedirginlikler tüm korkular boşuna çünkü hiçliğin içindeyiz, bizim gibi milyarlacası geldi geçti ve geçecek. Herkes acı çekti hem de belki de görünce duyunca kusacagımız türden ama hepimiz insanız ve bizim için. paylaşmak konuşmak isteyen olursa ara ara gelip bakacağım. sevgiyle kalın, severek kalın, sadece var olduğunuz için kendinizi ve geri kalan her şeyi sevin. unutmayın kötülük hep olacak.
Adsız dedi ki…
Açıkçası ben sadece takılmal için istiyordum ama son 1 yıldır ezoterik olguları araştırıyorum ve her yerde karşıma çıkıyor.bahsettiğiniz ritüeli kesinlikle deniyeceğim mantar teminini nasıl yapabilirim yardımcı olabilirmisiniz isterseniz numaramı verebilirim
Adsız dedi ki…
Kardeşim bulursan bana da haber ver :D. Buraya yaz ben görürüm :D
Adsız dedi ki…
Merhaba ben de dün Netflix de izlemiştim belgeseli çok etkiledi tedavi yönleri kişiye farklı hisler yaşatması bence evrenin en kıymetli canlısı
Ben de farklı türleri deneyimlemek ve bunu araştırmak isterim.
Adsız dedi ki…
Merhaba heroic dose ritüelini araştırıyorum yabancı kitap olduğu için bir türlü bulamıyorum. Bu deneyimi yaşayan arkadaş yardımcı olursan çok sevinirim

Popüler Yayınlar