ihateyounatalie

Kafasında bi kaç tahtası eksikten son sözler.. sevilemedim die böle mi oldum, çok sevildiiim anlarda olmuştu ama belkide poh poh perisine alışkanlığımdan kaygılanıorum.. çok fazla tecrübem oldu diemem ama bu yorgunluk en inandıklarımdan darbe almamdan mı, yoksa yine sorun bende, her şeye çok fazla, kolay inanmamdan mı? Hiç gülmem dediiim anlar oldu, yaz geliodu bi papatya çıkmıştı, ona kandım hatırlıorum, hiç olmaz ağlamam dediiim zamanda geldi, canımdan can gitti sandım.. hiç aşk yok, olmaz dedim cepte inanç güven 0, bi gülüşe, biraz umuda, gelicek güzel günlere kandım unutmuştum arabadan zorla indirildimi, seni seviorum derken dinlenmedimi.. yalnızlıktan çıldırcakmış gibi hissetsemde hala umudum var benim yapılcak şeyler bu sefer yarım kalm(asın istiorum)ıcak, bilmiorum yada alıştım artık.. zamana bırakanlardan diil, zamanla bırakmayanlardanım ben..insanlara çok değer verdim.. bölede olmalı bence, maalesef pişman olamıorum kalbimde kırılcak yer kalmadııı halde gene olsa gene giderim beni dinlemeyen adamın peşinden gene yaşarım arkadaşımın derdini o benimkini iki kahkaha arasında sorarken.. insan ne yaparsa kendine yapar.. gene dediler bana bugün..ne bencil bi cümle.. bunu asla anlayamıcaam sanırm. Kankam kalkmış örendim insanın kendinden başka kimsesi yok dio hayır o bunla cesaret bulup yürüo ben bunun gerçek olma ihtimaliyle ölüorum. İnanıp genele ayak uydurup –kendine bişe yapmadan- yürüo ben etrafımdakilere takılıp düşüorum.. hay salak sanada ödül verirler diosun yaptıkların için dimi. Dayanabildiiim yere kadar kanarım bittiiim zaman bende güçlü yaşarım ötekilere ayak uydurmak diil bencilliie sarılmam, onlardan uzak duru kalırım dik dururum.. ödülüm mü? Hala umudum var dedim yanımdakilerden bitanesi bile beni anlıosa, bana ayna kalıcaksa. İşte bu kafamdaki her eksik tahtaya bedeldir..

Yorumlar

Popüler Yayınlar