sıfatları yakıştıramadığım, sana;

günlerce sölediklerinden başka yazcak bişeyinin olmaması, ama bu sölediklerinin anlaşılmaması..
ewt buydu sanırm beni burda bu noktaya getiren.
haklısın sorunlarımı dile geitrdiğim kırıldığım anlar oldu paylaşmak istemiştim, çok ısrarcı olduğum zamanlarda vardı konuşmak için, bi türlü anlatamazken bunu sana yapmaktan benimde zevk almadımı, sadece ihtiyacım olduğunu, bahane ettimi düşündün hep biliorum. ama kabul et sadece mutlu etmeye çalıştığım anlarla doluydu (içim). anladım ki sende deişmicek adım, ben sende hep sıkıntı olarak kaldım, 'öff' le bittim, sorun oldum..
sen bunları okurken ölüo olucam sanırım, ama bi dur hatırla, ben bunları anlatırkende yada anlatamazkende sana, ölüodum. ona mahsuben farketmen biraz zor olucak beni.
hayır yaa,nefretimden diil bunlar sana olan isteğimden, hatta çok istememden. sonuç mu, oda, başarısız oldumu kabul etmemden sanırm, gene sana bişe demiorum üzülme.. ben kırılmışımdır boş yere yada güzel anlatamamışımdır:)
kızıosun bana, yanında olsam 'kolayı seçtin' die suçlucaksın sonra 'sevmedin beni' diceksin. işte orda olsam tokat atabilirdim belki bu sefer canının yanmıcaadan emin olursam yani.. laf söleme artık bendeki sana.. sonra belki iice kızıp...işte bu seferde adım huzursuzluk oldu..
hayır güçsüz diilim.. gücüm vardı herşeye.. kaçmıorumda.. hayır anlatmaktanda yorulmadım.. en başında bi kere değmiceni düşünsem ztn olmazdımki senle.. ewt ii günde kötü günde her halinle onuda ben dedim, hatırlıorum unutmadım.. yani sen hiç yaşadın mı böle bişe bilmiorum insanın en sevdiinin, böle hep mutlu olsun istediinin, dudaklarından sana güzel bi kelam desin die beklediiinin, amaaan yüzünden gülümsüme eksik olmasııın diip kıyamadıının, azından hep ona huzursuzluk verdini duymak. uwww deli bi acıydı tarifsiz, en kontrolsüz olduum anda herşeyi sildim, kırgınlıkları boşver üzme onu söleme nolcak ki dedim.. sen ne dedin?

ben seni sevdim. bak ne çok şey istedim(!) hayatında güzel bi sıfatım olsun istedim. ne bilim bişeylerim sendede anlamlansın, yada bi kere 'ii ki varsın be' de istedim.
anladımki ii olsam, şeytanla dolsam, güzel olsam, ucubeye dönsem, pembe giysem, çiçek koksam, huzur saçsam, seni sevsem yada ölsem.. sen zaten deişmez adımı koymuşsun 'sorun...' , ve ilk defa senin yerinde olmayı istedim keşke bende bunu farketmeseydim..

Die yazmıştı ben okuyim die masanın üstüne bıraktığı mektuba. okumaya başladım gene şikayet edio dedim. pişman oldum...
keşke dinlseydim seni. yada keşke söleseydim seni sevdimi.. bilio musun ilk defa senin yanında olmayı istedim bu gece bendeki yerini anlatabilmek için ama kaybetmiştim, hemde bana elini uzatmışken, görmemiştim.
bu iki üç cümlemeyi bi daa hiç kimsenin sen kadar değerle okuyamiicanı farkettim. ben seni nekadarlık bişeyle nelerden mahrum ettim,durdum, sustum oysa sölemek isterdim sen pembe giymezsin.



Yorumlar

Popüler Yayınlar