adaletsiz genom




7 kat yataın altında bulunan bezelye tarafından uyutulmayan hatun kişi sabah uyanınca güzel uyudum demişti, amacında prensle evlenmek mi ne vardı hani.. ee sevmek zor zanaat. ay devamını hatırlayamadım için kendi kendime anlattıım masalın, uyuyamadım. şimdi biri çekici gelicek takılıcam hmmm zor, uyku, masal, bezelye:) nese gelmesede takılıcam..
manyak gibi aşk yaşıyorum yahu. hani kelimelerin dolgunlukları vardır ya deişir kişiden kişiye emin ol bu en dolgun olanlardan bi 'aşk'.. yoo bu güzel aslında, yada aşk böle güzel esasında ama karşında aynı dolgunlukla yaşanmıosa fecii.. misal annemle babama bakıyorum. babam hergün canım cicim kaç sene geçmiş yahu, ben annemin bi kere görmedim sıfatlaştırdını olayı..
dünyada hayran olduum kadındır annem asildir, benim yaşadığım insan ilişkilerini asla tecrübeleştirmezdi mesela:) hayranlığımda onun gibi olamamdan mı kaynaklanıo ne.. babama bakalım.. şeker, komik, aşık, aman sevdiceim mutlu olsun, tam babişko işte:) ama farkındayım anlatırkende bi karizma yok.
şimdi isyana geliceim noktayı buldum ben babama çekmişim işte. fertilizasyondan sonra hani nerde homolog kromozomlar? ben nası bi krossing-over vakasıyım? kromozomlarımın nası oyununa geldim yahu yarısı anneden yarısı babadan.. yok yaa.. nası düşük bi kalıtım olasılığıyım? zigotun 22 yıl mitotik bölünmesinden sonra yapcak bişe yok çekmişim çekceme ve oyüzden başıma gelinleride:) beyitle noktalıorum bezelyeyi ayy yani meseleyi..

ahh gregor mendel baba beni bahçende çaprazlasan
bilemedimki ben düz mü yoksa buruşuk mu olsam:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar