yiyosa ıspanaksız gel!...

Sevmiyorum bu ıspanağı bi türlü ne yapayım?
Aslında bu soruyu ıspanak ihrac eden ülkeler sormuşlar kendi kendilerine: Yahu elimizde Dünya'ya yetecek kadar ıspanak var ama bi türlü yediremiyoruz napalım?

İşte bu soru Temel Reis'in doğuşu değilse ben de bir şey bilmiyorum.
Aynı pizzanın ilk getirildiğinde ülkemizde tutmaması gibi.

 Ispanağı bize sevdiren ya da aa bak naapıyo denilip ağzımız açılınca  zorla sokulmasına sebep çizgi film temel reis. Çocukluğumun kahramanlarından biriydi tipsiz safinaz ve göbekli kabasakalla birlikte.. Esas oğlan tabi ki "Temel"di.
Biraz büyüynce anladımki ben Temel Reisi boku bokuna izlemiş, boku bokuna hayran olmuşum adama aslında tırtın teki ıspanak olmayınca, normalde kabasakal onun aazına s..çar ama Temel ıspanağa güveniyo.
Benim bundan anladığım sıkıştığın zaman bir şeye sığın.. Erkeğim eğer kadın beni terk edecekse bir tek taş alırım -Güç- .. Kadınım: bu gece kanepede uyursun artık -Güç-

Temel'de sıkışınca ıspnağa sarılıyor işte. Bizimkiler de bak o güçleniyor sen de ye gazıyla tıkıyor ağzımıza.

Yani dicem şu yanlış adama hasta olmuşuö aslında güçlü olan bileği bükülmez olan kabasakalmış, safinazda kabasakalın hakkıdır ama safinazın kilo alması gerek yoksa ilk raundda nazı gider safisi kalır :)
Temel mi reis yoksa reis olan kabasakalmı bi daha düşünün isterseniz :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar