martı'm

vapur çay-simit diyince martıda geldi aklıma yani çay-simit ikilisi gibi bi ikili sanırım martı-vapur ikilisi.( sucuk-yumurta ,york-andy cole )
yaz kış kar yağmur her zaman vapurla gidiyo martılar yeterki biri onlarla ilgilensin simit atsın ekmek atsın . Aslında martıların vapurla gelmesi yani şöyle diyim bi vapur 200 insan alsa bi insan bi simit atmaya başladıgında en az 100 martı vapurla geliyo 10 tane insan simit atmaya başlasa woouw :) görüntüyü siz hesap edin...
martılara simit atmak çok güzel ya özellikle atarken dikkat edin ciyak ciyak diye bağırıyolar bana at bana at der gibi ve ben özellikle sesinin en çok çıktıgını düşüdüğüme atıyorum diyorumki bu çok bağırıyo bunun simite çok ihtiyacı var ama salak simiti tutamıyo atınca sanırım ilk vapur seferi :)
martıya simit atma durumu insanın geometri-fizik eğitiminede katkısı oluyo kanımca karşıdan sabit hızla bi kütle gelio sen yan taraftan başka bişey atıyosun diğer taraftan vapurun hızı ve rüzgar tanjantalfa eşittir simit/martı pöff :)

martı metabolizması ( biyolojik bi bilgi yok )
bazen şey aklıma geliyo bunlara simit atarken bunlar o kadar koşuyolar(lan martı koşarmı) uçuyolar üsküdar-eminönü arası ve bu git gelde bi seferde bi martı kanımca en fazla 4 parça simit alıyodur ( parça = bi insanın ağzına attıgından biraz daha küçük :))
o simitin verdiği kaloriyle bunlar git gelde yaktığı kalori birbirini götürmüyomudur yani gitse sıcak bi cam kenarına otursa daha iyi değilmidir ki ? :/

heh bide son olarak küçükken sabah eminönüne gidiosun vapurla bi sürü martı akşam dönüyosun yine bi sürü martı .. Şey sanıyodum her martı orda vapura binen her bi kişiye aitmişte sabah onlar işe giderken gidiomuş dönerkende onlarla dönüyomuş gibi :)

benimde bi martım var okula benle gidip geliyo :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar