Kabakoz Günlüğü


Kabakoz'u ben kabakoğuz diye biliyodum sonra bi arkadaşım orası kabaköz dediydi.ama dün gittim gördümki KABAKOZ muş :)
kabakoz sahile doğru gittik. paralı otoparkın dışındaki parasız yol kenarına park ettik arabamızı yürümeye başladık ilk kez gidiyoruz 4 kişiyik..
Otoparkın içinden plaja giden kestirme yol gördüm
ben:gelin lan gidek burdan işte
(2 adım attık )
otoparkcı kalktı ayağa:burası araba otoparkı giremezsiniz
ben: abi parketmicez ya plaja gidicez
(sessizlik ) :)

başka yoldan gittik plaja..
Şimdi kabakoza nası gidiliyo? şilede fenerin ordan sahil tarafından ufaktan ufaktan gidiyosunuz ağlayan kayaları falan geçiyosun tozlu topraklı ormanlı bi yoldan geçiyosunuz asfaltlı düz bi yol çıkıyo ordan basıp gidiyosunuz şileden itirabren 15-20dk sürüyo..

plaj böyle arada kalıyo sağ tarafında kocaman bi tepe var kıyıdan kıyıdan sağa doğru kayaların ordan 30 dk falan gidiyosun yol yok tabi orda biraz yüzüyosun biraz taşlardan sonra güzel küçük bi koy var orasıda güzel..dağdan çıkma çok çalı çırpı batıyo ayağa


inanmıyo arkadaş yaa şimdi çektik yolladık diyoz :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar