Bisikletten nasıl düşülür?


Aklımda hiç düşmek yoktu aslında, o gün işe bisikletle gitmiştim ki genelde cuma günleri öyle yaparım -serbest kıyafetten ötürü- mesai bitmiş güneşli güzel bir yaz havasında. Kaskımı taktım -mesaj içerir- bisikletime bindim, çoğu zaman yürüyerek keyifle indiğim zengin yokuşunu - kendisi bayağı dik ve uzun olur- bu seferlik bisikletle inmeye karar verdim.

Taktım kulaklığımı yola koyuldum İstanbul'da kalan son temiz havayıda içime çekerek ilerledim.Vee yokuşun başına geldim,

Her şey böyle başladı...

 Not: Okurken kaskınızı takmayı unutmayın!
  • Düz olan yolda yavaş vites arttırmalarıyla hızlandım
  • Vitesi en son seviyeye getirdim - çünkü çok hızlanırsam zamanda yolculuk yapacaktım -, zamanda yolculuk olmasada yüzüme vuran rüzgardan zevk alıyorum (düşücem zaten biraz zevk almak hakkım)
  • Yol yokuş aşağı devam ediyor ben gittikçe hızlanıyorum -erkek adam aldığı kararın arkısında durur - kesinlikle hız kesmek, frene basmak, yavaşlamak yok!
  • Ve doğal olarak daha da hızlanıyorum sanki arabalarla aynı hızda gidiyomuşum gibi ama biraz da kuş misali asfalta paralel çok yakın ama sanki değmiyomuşsun gibi de.
  • Ve gerçektende havalanacağım
  • Yokuşun sonundaki işlek caddeyi farkeder etmez arka frene bastım, tabi o kadar güzel hızlanmışım ki bisikletim sözümü dinlemiyorum.
  • Ben de o panikle ön frene asılıyorum, basit fizik kuralları malumunuz arka taraf havaya kalkıyor.
  • Evet!!... gerçekten kuş gibi uçuyordum!! - havalanacağım demiştim - Ama yere çakılmam uzun sürmedi - yine fizik kuralları -
  • Tabi burada düşüş çok önemli, bütün vücut ağırlığını tek bir kola verecek şekilde çapraz bir şekilde düşersin (Fotoğraftaki gibi değil).
  • Kafanda kask olduğu için kafan zarar görmez bütün acıyı üzerine düştüğün kolun, elin, bileğin çeker.
  • Ek bilgi:
    Eldiven giyerek avuç içinin zemine sürtmesinden meydana gelebilecek kanamalardan kurtulabilirsin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar