Ben hep belgesel izlerim

Abimin akşam balık var bize gel telefonuyla, kendimi abimlerde bulmam bir oldu. Rakıyı hiç sormamıştım bile, eşi (abla diyeceğim) balık sevmediğinden balık konusunda abimin eline kalmıştık neyse ki rakının tadı hepsini bastırdığından vedat milor edasıyla bu balıkta anasonu fazlamı kullanmışsın abi?! Sohbet, muhabbet bi güzel ilerleken abimin mutfağa gittiği bir ara
ablamdan inciler -abinin rakı içmesini hiç sevmiyorum-(gerçi yüzüne de söylüyor)
hmmm..
Olm alsana bi duble daha? - yok ya bana yeter, ben çay içeceğim diyerek kalan süreyi kız tarafına ayırdım. Ablamla muhabbet ediyorduk ki birden ekranda bir dizi belirdi -hepsine film diyorum normalde- fotoğrafa resim demiyorum ama.
Açılan dizimiz "güneşin kızları" hemen isminden filmi yormaya başladım -ülkenin doğusunda doğmuşlar demekki- - mahsun tarzı bi'şey mi acaba- neyse dedim başa gelen çekilir.
Misafir umduğunu değil bulduğunu izler.
Hiç tv izlemeyen biri olarak -kara ekmek, kara sevda, kara yılan, kara dayı, kara bulut, kara blogger, kara kaş dışında-:p Başına kara koyduğun her şey dizi oluyo arkadaş. Valla sadece isimlerini biliyorum ya.
İzlemeye başladım.. 10dk sonra..
Abla bu kim? -Güneş O-
Heee bunun kızları yani bunlar (hmm taşlar yerine oturuyor isim burdan geliyodu demek) -evet-
Karşısındaki adam kim? hepsi bundan mı? -aslında bu adam güneşe önceden tecavüz etti 2 çocuğu  ondan var, sonra başkasından 1 çocuğu daha oldu, bu kız da diğerinden-
(Ohaa bi dakka)
Sonra kadının eski kocasını bu adam öldürmüş, dizideki kötü sarışın kadın bu adamla bi gece geçirmiş. Sarışının esas oğlu bu adamın üvey oğlu, sonra çocuk bi ara geliyor bu adama silah çekiyor.

Ohaa yuuh lan bunnarı nasıl yazar bir insan, bence 3-5 kişi toplanmış ortaya bir kova, bonzai haydi yazalım.

Ya o Ali'ye yaptıklarına ne demeli dert sahibi oldum lan durduk yere.
Reklam girdi ama reklam girince de pek sevinemedim ya, çünkü bu reklama girince sörvayvır açıyolardı. Nooooluuuur reklam kalsın dedim.

Gece 11 gibi hastanede açtım gözümü acile kaldırmışlar. Doktor kanımda fazla Türk dizisi bulunduğunu söyledi. Biraz maç izlettiler, biraz da yabancı sinema sonra taburcu ettiler.
Yüksek doz Türk dizisine maruz kalmaktan ölüyodum az kalsın.

Aslında ben hep belgesel izlerim. (çekmeyin kardeşim)
 


Yorumlar

Unknown dedi ki…
Merhabalar blogunuzu takipteyim, banada beklerim:)
Güzel yazılarda görüşmek üzere..
Sevgiler
Unknown dedi ki…
Merhabalar blogunuzu takipteyim, banada beklerim:)
Güzel yazılarda görüşmek üzere..
Sevgiler
Esin Uzun Kut dedi ki…
Merhabalar^^
Blog keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takipteyim ;)
Siz de takip ederseniz sevinirim.

vintagenmakeup.blogspot.com

Sevgiler,
EK

Popüler Yayınlar