İstanbul çevresi ücretsiz kamp alanı: Akçakese (Güncelleme)

Arkadaşlar; şuradaki yazımda İstanbul çevresi ücretsiz kamp yapabileceğimiz bazı yerler hakkında bilgiler vermiştim.

Özellikle Şile'nin biraz ilerisinde Akçakese küçük plaj hakkında çok fazla dönüş aldım.
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Ben o koyu ilk keşfettiğimde bisikletimle dağ yollarında dolaşıyordum. Tesadüfen gördüğüm toprak bir yoldan ilerledim ve bu koyu gördüm.

İlk gördüğümde ise; sadece ben ve 2 tane balıkçı vardı. Balıkçılarda bir kaç saat sonra gitti. O şirin plajda tek başıma çadırımı kurdum ve güzel bir gün geçirdim.
Bir kaç ay sonra arkadaşlarımla kamp yapmaya gittiğimde de aynı sakinliği yine bulmuştuk.

Normalde aracınızla kadar gidebildiğiniz güzel çim bir alan ve devamı kumlu plaj. Çadırınızı o çim alana kurup denize girebiliyorsunuz.
Bu bölgeyi güzel kılan şeylerden birisi de etrafından hiç bir tesisin olmayışı. Herhangi bir işletme de yok. Arka taraf orman ön taraf deniz:)

"Ancak
Geçtiğimiz günlerde -bu yazı sonrası- oraya kamp yapmaya giden insanlardan geri dönüşler aldım ve çok kalabalık olduğu bilgisini aldım.

Ayrıca; ben de Temmuz 2019 da Cumartesi günü gittiğimde inanılmaz bir kalabalık gördüm. İBB'ye ait otoparklar gibi; bir dünya araba, bir dünya insan. Kamp yapmak için, yüzmek için hiç uygun bir alan yoktu."

Ben yine de ilk keşfettiğim halinin görüntüsünü sizinle paylaşıyorum. Aşağıdaki linke tıklayarak görebilirsiniz.

https://www.instagram.com/p/BVffPcTlpXB/?utm_source=ig_web_copy_link



Akçakese küçük koy gidiş

Ben ille de Akçakese'yi görmek istiyorum derseniz buyrun:
Akçakese küçük koya nasıl gidilir? Sorusunu da cevaplayayım. Fotoğrafta gördüğünüz Tabeladan direkt sola dönüyorsunuz. Gördüğünüz toprak yoldan aşağı doğru ilerliyorsunuz. Kötü bir yol ama normal bir araçla da gidebilirsiniz. 
Bir kaç dakika sonra sahildesiniz:)

Akçakese'de kamp için benim tavsiyem sezon dışında bir zamanda gitmeniz olacaktır. İlle de gitmek istiyorsanız gidin tabi. Gittiğinizde orayı kalabalık görürseniz yaklaşık 30 km ilerideki Ağva-Kilimli koyunu hem kamp hem deniz için tavsiye ederim. Kilimli koyunda kamp ile ilgili detaylı yazı BURADA

Sorularınızı yorum olarak veya instagram.com/organikcizer üzerinden iletebilirsiniz.



Yorumlar

Popüler Yayınlar